poze curs de salarizare

CURS DE SALARIZARE

Brasov , Predeal. Vineri 28 Martie 2014 16:00 - Duminică 30 Martie 2014
Hotel Carpati

Categorii: Conferinte si Seminarii , Alte Evenimente

În cadrul acestui curs, ne propunem să abordăm tematica într-o manieră interactivă cu multe exemple practice şi studii de caz, incluzând totodată referiri la legislaţia aplicată.

Evenimentul se adresează specialiştilor din departamentul salarizare, resurse umane, contabilitate sau alte departamente care doresc să aprofundeze cunoştinţele în domeniul salarizării. Sesiunile de instruire vor fi susţinute de profesionişti cu expertiză în domeniul fiscal şi al salarizării, experţi din cadrul Direcţiei control relaţii muncă şi Direcţiei Salarizare, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi consultanţi fiscali.

Teme abordate:
Tratamentul fiscal al veniturilor din salarii (impozit pe venit şi contribuţii de asigurări sociale)
Evaluarea avantajelor în natură
Noua declaraţie 112
Delegarea şi detaşarea în afara României – indemnizaţiile de detaşare/ delegare – tratament fiscal, stoparea reţinerii la sursă a impozitului pe venit
Reglementarea procesului de învăţare la locul de muncă, legea uceniciei, stagiul absolvenţilor de învăţământ superior
Aspecte din practica instanţelor judecătoreşti
Proiecte de modificare şi completare a Codului Muncii
Introducerea datelor aferente salariilor, întocmirea şi gestionarea documentelor specifice
Calculul salariilor pentru angajaţii cu/ fără funcţia de bază, având contract de muncă cu normă întreagă sau cu timp parţial. Cazuri practice referitoare la:
Modul de calcul pentru determinarea salariului brut; determinarea deducerii lunare; plata orelor suplimentare; întreruperea temporară a activităţii angajatorului; ore de noapte, de week-end sau zilele de sărbătoare legală; calcul salarii pentru categorii speciale; pensionari. Persoane cu handicap grav sau accentuat
Acordarea şi impozitarea tichetelor de masă, tichetelor cadou şi a tichetelor de vacanţă
Calcul salarii pentru perioada de somaj tehnic a angajatorului; calcul contribuţii datorate la bugetul de stat şi asigurări sociale (angajat şi angajator); calcul plăţi compensatorii, în caz de restructurare, accidente de muncă; ajutoare, deces
Calcul indemnizaţie pentru incapacitate de muncă temporară sau boală profesională; calcul reţinere indemnizaţie de concediu în cazul depăşirii numărului de zile de odihnă; reşineri salariale conform procedurilor legale obligatorii, în caz de abateri
Indemnizaţia de concediu de odihnă; Plata zilelor de concediu de odihnă neefectuate. Reţinerea indemnizaţiei privind concediul de odihnă în cazul efectuării mai multor zile de concediu, concediu medical, concediu maternal
Indemnizaţia pe durata incapacităţii temporare de muncă; recuperarea indemnizaţiilor din FNUASS; indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă cauzată de un accident de muncă sau boală profesională. Recuperarea indemnizaţiilor din FAAMBP
Indemnizaţia acordată administratorului – calcul şi plată
Metode de optimizare a veniturilor din salarii; modalităţi de diminuare a fondului de salarii; drepturi de autor; convenţii civile, contracte de comision; PFA (noile norme de venit conform Legii nr 571/2013 privind Codul Fiscal)
Contribuţiile angajaţilor şi a angajatorului aferente bugetului de stat; CAS datorat de angajator. Contribuţia de asigurări pentru accidente şi boli profesionale. Contribuţia la bugetul asigurărilor pentru şomaj. Contribuţia de asigurări sociale de sănătate. Contribuţia la fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale
Soluţii la problemele actuale de salarizare: avantaje în natură – avantaje pentru angajaţi/angajatori; venituri scutite de impozit pe salariu; soluţii de suspendare a activităţii salariale; contestarea măsurilor nelegale sau abusive ale organului fiscal; impozitarea primelor acordate de angajator; păstrarea şi arhivarea documentelor societăţii; obligaţii în cazul existenţei punctelor de lucru
Declaraţiile fiscale şi evidenţa raportărilor fiscale on-line
Întocmirea declaraţiei 112, privind contribuţii sociale, impozitul pe venit şi evidenţa persoanelor asigurate
Întocmirea declaraţiei anuale 205, privind impozitul pe venit realizat de persoanele fizice; fişa fiscală formular 210, privind impozitul pe veniturile din salarii; modalitatea de verificare a raportărilor contabile lunare, semestriale, anuale
Utilizarea şi verificarea soft-ului de salarizare
Strategia de resurse umane la nivelul entităţilor publice:
Modele de abordare, obiective, planificare, etape, proceduri de implementare
Recrutarea resurselor umane în cadrul administraţiei publice
Selecţia resurselor umane în cadrul administraţiei publice
REVISAL – modificări
Salarizarea personalului din instituţiile publice în anul 2014

Sesiune de întrebări şi răspunsuri. Studii de caz

Evenimentul beneficiază de o politică de discount specială:
2 persoane - 10% discount/persoană
3 persoane - 20% discount/persoană
4 persoane - 25% discount/persoană
Discounturile se aplică la taxa de instruire şi sunt valabile dacă înscrierea şi plata se fac până la data de 21.03.2014. După această dată nu se mai aplică discounturile menţionate anterior.

Pentru înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi la numerele de telefon 0244 575 342, 0244 575 344 sau pe adresa de e-mail perfectionare@okservice.ro

Mai multe detalii: http://www.okservice.ro/national/ro/fisa-curs-de-salarizare-254.html

Pret bilet: 960 Lei

Comenteaza pe Facebook
Icon_eye Nr.vizualizari: 749

Eveniment postat de organizator

okservicecorporation

Adaugat in urma cu 3711 zile, 28 Feb. 2014

Adaugat de OKServiceCorporation

Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey Star-half_bg_grey
Evenimente Create: 39

  • Ai ceva de zis?

    .